Інформація про проект
"Школа для репортерів медіа-центрів E-Twinning Plus"
Центр
Міжнародних зв’язків СпШ № 15 запрошсив вчителів та учнів до участі в роботі освітнього проекту "Створення шкільних медіа-центрів E-Twinning
Plus", котрий було реалізовано
17-20 травня 2013 за підтримки Британської ради в Україні.
Метою проекту є поширення інформації про інноваційні технології
викладання англійської мови на уроках та в позаурочний час, створення медіа
центрів в школах-учасницях міжнародного проекту E-Twinning Plus,
підготовка координаторів з числа вчителів і молодих репортерів та дизайнерів з
учнівської молоді для забезпечення роботи таких осередків.
Проектом передбачено проведення
ряду заходів для учасників проекту: знайомство з професією журналіста, зустріч
з провідними фахівцями журналістської справи, тренінгу з навчання
ефективного використання
інформаційно-комунікаційних технологій в репортерській справі, започаткування блогу для висвітлення участі своєї
школи в роботі проекту та підготовка матеріалів для шкільного блогу проекту E-Twinning
Plus. Для вчителів англійської мови міста зі шкіл-учасниць міжнародного
проекту E-Twinning Plus, методистів районних відділів освіти, РОІППО було проведено практичний семінар з методики використання Інтернет технологій для
організації міжнародних проектів з включенням тем глобального виміру.
Олена Франчук,
координатор проекту
Тренінг практикум
«Репортаж: підготовка
до репортажу, збір інформації, джерела інформації.»
Проект "Створення шкільних медіа-центрів E-Twinning Plus."
Рівне,
17-18 травня
Дата : 17 травня 2013р.
Місце проведення: Рівненська
СпШ № 15
Тренінгове приміщення: простора кімната зі
стільцями, розташованими у формі кола.
Кількість учасників тренінгу: 24 учнів шкіл міста Рівне віком 14-15 р,
Кількість тренерів: 1 тренер.
Форма проведення: тренінг практикум.
Мета тренінгу: розвинути
практичні навички журналістської роботи: формування уявлень про підготовку
матеріалів для написання новин для
електронної газети, блогу.
Завдання:
·
Розкрити зміст поняття ’’Новини ’’ як жанру,
визначити основні кроки підготовки, обробки та подання новин.
·
Ознайомити з прийомами технології репортажу.
·
Розглянути правила успішного інтерв’ю.
·
Розглянути значення засобів масової
інформації і соціального партнерства у вирішенні проблем дітей, сім’ї та молоді
на рівні громади.
·
Провести дебати за методикою Карла Поппера.
·
Підвести підсумки і визначити завдання на
18-20 травня
ПЛАН СЕМІНАРУ-ТРЕНІНГУ
Ознайомлення з методиками журналістської роботи: новини,
репортаж, інтерв’ю.
Знайомство
з учасниками тренінгу. Вправа "Інтерв'ю".
12.00-13.30 Блок перший. РОБОТА В ГРУПАХ
–роздатковий матеріал ( місцеві газети) для аналізу газетної публікації жанру
’Новини’.
Початкові
відомості про новини, як поняття.
Блок
другий РОБОТА В ГРУПАХ ( практикум) – аналіз поділу матеріалів на «новини» і
«не новини» Формування Новини за подіями сьогоднішнього дня- 1 день тренінгу.
13.30-13.40 кава брейк
13.40-15.30 РОБОТА В ГРУПАХ Блок третій. Робота в групах і індивідуально.
Підготовка Новин за технологією «репортаж з місця подій»: обрання « місця подій»-
теорія і практична робота на території школи з учасниками семінару.
14.15-16.00
РОБОТА В ГРУПАХ Блок четвертий. ПРАКТИКУМ: робота в парах.
Підготовка матеріалу Новини за технологією «Інтерв’ю» Тематика: E-Twinning Plus programme, Відеозйомка.
Основи зв’язків з громадськістю .
Дата : 20 травня 2013р.
Місце проведення: Рівненська
СпШ № 15
Тренінгове приміщення: простора кімната зі
стільцями, розташованими у формі кола.
Кількість учасників тренінгу: заняття для вчителів, керівників
груп репортерів
Кількість тренерів: 1 тренер. Руслана Стасюк
Форма проведення: тренінг практикум.
Мета тренігу: Навчити учасників основам
застосування PR-технологій для розвитку організації, елементам формування
корпоративного та індивідуального іміджу.
Структура
тренігу:
1.Поняття
корпоративного та індивідуального іміджу
·
Етапи і принципи формування іміджу.
·
Елементи персонального та корпоративного іміджу.
·
Складання програму корекції іміджу.
2. Формування
ключових повідомлень
·
Маркетиноговіф підходи до інформаційноїдіяльності
·
Поняття цільових аудиторій та їх цінностей
·
Принципи створення ключових повідомлень
3. Підготовка
друковних повідомлень для ЗМІ
·
Правила підготовки прес-релізів
4.
Інтерв"ю
·
Підготовка інтерв"ю
·
Правила відповіді на сладні запитання
·
Підготовка і проведення прес-конференції.
Очікуваний
результат:Учасники
переконаються у важливості проведення систематичної PR політики організації,
·
навчаться правильно організовувати PR-заходи,
·
розвинуть навички ділового спілкування.
·
створювати впливові інформаційні повідомлення та успішно
передавати їх своїм цільовим аудиторіям;
·
значно зекономити час і зусилля (а відповідно, і гроші) на
розробку і проведення ефективних інформаційних кампаній.
Методика : Міні лекції, індивідуальна
робота, робота в групах, рольові ігри, моделювання процесів, РРТ-презентація
May 19, 2013
“ Newspapers in the USA : visiting the websites"
Materials/handouts at the mini-lesson
Mini- Lesson /English teacher Olena Franchuk/
(Time Management Agenda): 30 min
Minutes Activities
Blogs created ( school year 2013-1014) by the students Form 11
- http://nataliagumeniuk96.blogspot.com/p/mass-media-in-usa.html (Natalia Gumeniuk )
- http://kasenyuk.blogspot.com (Sophia Kasenuyk )
- http://mamkuebalazaza.blogspot.com/2013/04/mass-media-in-minnesota.html (Maxim Kondratiuk)
- http://marylandstate.blogspot.com/p/mass-media-in-usa.html (Maria Kovbasjuk)
- http://mariakrupich.blogspot.com/p/mass-media-in-usa.html (Maria Krupych)
- http://virginiasiriusantipov.blogspot.com ( Semen Antipov )
- http://newjerseyexplorerserhiykusov.blogspot.com/p/ass.html (Serhiy Kuksov)
- http://kyryk.blogspot.com/p/blog-page_8847.html (Lilia Kyryk)
- http://annprotashchuk.blogspot.com (Anna Protashchuk)
- http://philasss.blogspot.com/p/mass-media.html (Dasha Sharafan)
- http://newjerseystate.blogspot.com/p/mass-media-of-my-state.html (Marina Volokhova)
- http://newyork11a.blogspot.com/ (Kate Voloshchuk)
- http://zhulchuk.blogspot.com/2013/05/mass-media-in-usa.html (Dima Zhylchuk)
- http://hgodfm.blogspot.com/2013/05/newspapers-and-magazines-in-oklahoma.html (Kristina Stukalo)
1 Warm up Activity: explain the objectives of the lesson and
then ask some general questions about history
of printed Mass media.
Setting the purpose of the
activity: arrange the students into
2 a 6 groups,
explains that each student gets a piece of paper with a
task on it. Their task is to browse in the I-net and find the web-sites
of different US
newspapers, to analyze the info in general and get ready to discuss the issues (Attachement 1 ) in the group.
The students are given 20 minutes for this task.
3 Interactive Group Work:
Explain that
the info, which they have learned, they have to arrange in the
logical order
Document Analysis for Argument,
Persuasion, or
Propaganda . The students work in the groups.
4
Presentation of the summary:
The students present their version of the story
5
Feedback. fill in the group Summarizer .
6
Blogging post the finding on the blogs
Attachment 1
Web Newspaper site Analysis for Argument, Persuasion, or
Propaganda
Purpose
•
What is the message that this website communicates?
What is the website’s purpose?
• Why is it important for this message to be delivered to
this audience at this moment in time?
• How does the website communicate its message? Think about
its use of language, color, space, and symbols.
Audience
•
Who is the audience for this website?
• What does the message suggest about the audience’s
beliefs and values?
• How accurate are these beliefs about the audience?
Document
Author
•
Who wrote the message?
• What are the writer’s motives for creating this message?
How might the writer personally benefit from the audience’s acceptance of this
message?
Evidence,
Support, and Outcomes
•
What facts and specific details does the website use? Are the facts verifiable and believable?
• What emotions does the website use to
communicate its message? How is the audience likely to feel when they read this
message?
• What ethical or moral values does the website use to communicate its message? What relevant values are not
supported by this message?
• What will happen if the audience accepts this message?
• What would happen if everyone in the world accepted this
message?
Overall
Impression and Conclusions
•
What is the overall impression of this message? Summarize
the details that you have gathered in your analysis.
• How would you categorize this website —argument, persuasion, or
propaganda? Explain your choice.
May 20, 2013
Training session "Leadership"
"School for
E-Twinning Plus Media Centre Reporters."
Rivne, May 20, .2013
Number of the trainees 24 young reporters of the school Media Centers
Duration : 3 hours
The trainers: Team 1 Pukas Iryna Dima Havrylevych
The trainers: Team 1 Pukas Iryna Dima Havrylevych
Team
2 Chuprynyuk Tetyana Ivan Lutsyuk
Team
3 Levosyuk Olga Bobylova Sofiia
14.00-14.10
|
Opening Ceremony. Introducing students-trainers, counselors of 2 teams (yellow, orange, green).
| |||
14.10-14.20
|
Announcing of groups. Team Time.
| |||
14.20-14.55
|
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
|
Self Esteem + Team Building
|
Leadership
| |
(orange) Dima Havrylevych
|
(yellow) Ivan Lutsyuk
|
(green) Bobylova Sofiia
| ||
15.00-15.35
|
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
|
Self Esteem + Team Building
|
Leadership
| |
(yellow) Ivan Lutsyuk
|
(green) Bobylova Sofiia
|
(orange) Dima Havrylevych
| ||
15.40-16.15
|
Coffee brake
| |||
16.15 -16.55
|
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
|
Self Esteem + Team Building
|
Leadership
| |
(green) Bobylova Sofiia
|
(orange) Dima Havrylevych
|
(yellow) Ivan Lutsyuk
| ||
16.55-17.00
|
Competition between teams.
| |||
17.00-17.30
|
Summing up.
|
«E-Twinning Plus та сучасні методики вивчення іноземної мови»
Теоретико-практичний
семінар з методики використання Інтернет технологій для організації міжнародних
проектів з включенням тем глобального виміру.
В рамках проекту Британської
ради в Україні "Створення шкільних
медіа-центрів E-Twinning Plus."
Дата 20 травня 2013
Час 15.00-16.30
Адреса вул. Остафова, 31 РДГУ, ауд. № 307
час
|
зміст
|
Презентатори, асистенти
|
14.30-15.00
|
Реєстрація
учасників, налаштування ноутбуків
учасників для підключення WiFi
|
Федчук
Олександр, експерт з використання
комп’ютерної техніки.
|
15.00-15.05
|
Привітання
учасників семінару
|
Ніколайчук
Г.І. декан факультету іноземної філології. РДГУ
|
15.05-15.20
|
Міжнародні
освітні проекти як мотиваційна технологія включення тем глобального
виміру при вивченні шкільних предметів.
Connecting
Classrooms, BC
|
Юхимчук
Світлана, СпШ №
|
15.20-15.35
|
Використання
ІТ технологій для навчання в школах США
|
Ткачук
Максим, вчитель англ..мови Біла Криниця
Фіналіст
програми освітнього обміну TEA 2012
|
15.35- 16.00
|
Змішане
навчання ( Blended
learning)
для
реалізації індивідуального підходу в різнорівневих групах вивчення іноземних
мов. Пошук ресурсів. Онлайн ігри для вивчення іноземної мови.
|
Франчук Олена, CTLT
Ткачук
Максим, вчитель англ..мови Біла Криниця
|
16.00-16.20
|
Участь в Вебінарах, перегляд трансляції конференцій, створення власних онлайн
ресурсів викладача.
( бібліотека Google, блог, відеотека занять, лекції на різних платформах)
|
Франчук Олена, CTLT
|
16.20- 16.30
|
Підведення
підсумків семінару.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар