Training Sessions



Інформація про проект 

"Школа для репортерів медіа-центрів E-Twinning Plus"


Центр Міжнародних зв’язків СпШ № 15 запрошсив вчителів та учнів до участі в роботі освітнього проекту  "Створення шкільних медіа-центрів E-Twinning Plus", котрий було реалізовано  17-20 травня 2013 за підтримки Британської ради в Україні.
               
Метою проекту є поширення інформації про інноваційні технології викладання англійської мови на уроках та в позаурочний час, створення медіа центрів в школах-учасницях міжнародного проекту E-Twinning Plus, підготовка координаторів з числа вчителів і молодих репортерів та дизайнерів з учнівської молоді для забезпечення роботи таких осередків.  
             
Проектом передбачено  проведення ряду заходів для учасників проекту: знайомство з професією журналіста, зустріч з провідними фахівцями журналістської справи, тренінгу з навчання ефективного  використання інформаційно-комунікаційних технологій в репортерській справі,  започаткування блогу для висвітлення участі своєї школи в роботі проекту та підготовка матеріалів для шкільного блогу проекту E-Twinning Plus. Для вчителів англійської мови міста зі шкіл-учасниць міжнародного проекту E-Twinning Plus, методистів районних відділів освіти, РОІППО було проведено практичний семінар з методики використання Інтернет технологій для організації міжнародних проектів з включенням тем глобального виміру. 


Олена Франчук,  координатор проекту





Тренінг практикум
«Репортаж: підготовка до репортажу, збір інформації, джерела інформації.»
Проект "Створення шкільних медіа-центрів E-Twinning Plus."
Рівне, 17-18 травня

Дата : 17 травня 2013р.
Місце проведення: Рівненська СпШ № 15
Тренінгове приміщення: простора кімната зі стільцями, розташованими у формі кола.
Кількість учасників тренінгу: 24 учнів шкіл міста Рівне віком 14-15 р,
Кількість тренерів: 1 тренер.
Форма проведення: тренінг практикум.

Мета тренінгу:  розвинути практичні навички журналістської роботи: формування уявлень про підготовку матеріалів  для написання новин для електронної газети, блогу.
Завдання:
·     Розкрити зміст поняття ’’Новини ’’ як жанру, визначити основні кроки підготовки, обробки та подання новин.
·     Ознайомити з прийомами технології  репортажу.
·     Розглянути правила успішного інтерв’ю.
·     Розглянути значення засобів масової інформації і соціального партнерства у вирішенні проблем дітей, сім’ї та молоді на рівні громади.
·     Провести дебати за методикою Карла Поппера.
·     Підвести підсумки і визначити завдання на 18-20 травня

ПЛАН СЕМІНАРУ-ТРЕНІНГУ

17 травня
Ознайомлення з методиками журналістської роботи: новини, репортаж, інтерв’ю.
Знайомство з учасниками тренінгу. Вправа "Інтерв'ю".

12.00-13.30 Блок перший. РОБОТА В ГРУПАХ –роздатковий матеріал ( місцеві газети) для аналізу газетної публікації жанру ’Новини’.
Початкові відомості про новини, як поняття.
Блок другий РОБОТА В ГРУПАХ ( практикум) – аналіз поділу матеріалів на «новини» і «не новини» Формування Новини за подіями сьогоднішнього дня- 1 день тренінгу.
                      13.30-13.40 кава брейк
13.40-15.30 РОБОТА В ГРУПАХ Блок третій. Робота в групах і індивідуально. Підготовка Новин за технологією «репортаж з місця подій»: обрання « місця подій»- теорія і практична робота на території школи з учасниками семінару.

14.15-16.00 РОБОТА В ГРУПАХ Блок четвертий.  ПРАКТИКУМ: робота в парах. Підготовка матеріалу Новини за технологією «Інтерв’ю» Тематика: E-Twinning Plus programme, Відеозйомка.






   
Основи зв’язків з громадськістю .
         
           Дата : 20 травня 2013р.
Місце проведення: Рівненська СпШ № 15
Тренінгове приміщення: простора кімната зі стільцями, розташованими у формі кола.
Кількість учасників тренінгу: заняття для вчителів, керівників  груп репортерів    
Кількість тренерів: 1 тренер. Руслана Стасюк
Форма проведення: тренінг практикум.

Мета тренігу: Навчити учасників основам застосування PR-технологій для розвитку організації, елементам формування корпоративного та індивідуального іміджу.
Структура тренігу:
1.Поняття корпоративного та індивідуального іміджу
·       Етапи і принципи формування іміджу.
·       Елементи персонального та корпоративного іміджу.
·       Складання програму корекції іміджу.
2. Формування ключових повідомлень
·       Маркетиноговіф підходи до інформаційноїдіяльності
·       Поняття цільових аудиторій та їх цінностей
·       Принципи створення ключових повідомлень
3. Підготовка друковних повідомлень для ЗМІ
·       Правила підготовки прес-релізів
4. Інтерв"ю
·       Підготовка інтерв"ю
·       Правила відповіді на сладні запитання
·       Підготовка і проведення прес-конференції.

Очікуваний результат:Учасники переконаються у важливості проведення систематичної PR політики організації,
·       навчаться правильно організовувати PR-заходи,
·       розвинуть навички ділового спілкування.
·       створювати впливові інформаційні повідомлення та успішно передавати їх своїм цільовим аудиторіям;
·       значно зекономити час і зусилля (а відповідно, і гроші) на розробку і проведення ефективних інформаційних кампаній.

Методика : Міні лекції, індивідуальна робота, робота в групах, рольові ігри, моделювання процесів, РРТ-презентація


May 19, 2013

“ Newspapers in the USA: visiting the websites"

Materials/handouts at the mini-lesson   
Mini- Lesson  /English teacher  Olena Franchuk/


(Time Management Agenda): 30 min
Minutes          Activities

Blogs created ( school year 2013-1014) by the students Form 11



1                           Warm up Activity: explain the objectives of the lesson and
then ask some general questions about history of printed Mass media.


Setting the purpose of the activity: arrange the students into


2                               a 6 groups,  explains that each student gets a piece of paper with a
task on it. Their task is to browse in the I-net and find the web-sites of different US newspapers, to analyze the info in general and get ready to discuss the issues (Attachement 1 ) in the group.
The students are given 20 minutes for this task.
3                            Interactive Group Work:
                                  Explain that the info, which they have learned, they have to arrange in the      
                                  logical order Document Analysis for Argument, Persuasion, or   
Propaganda . The students work in the groups.
4                                                        Presentation of the summary: The students present their version of the story 
5                                                        Feedback. fill in the group Summarizer .
6                                                        Blogging  post the finding on the blogs


Attachment 1

Web Newspaper site  Analysis for Argument, Persuasion, or Propaganda
Purpose

• What is the message that this website communicates? What is the website’s purpose?

• Why is it important for this message to be delivered to this audience at this moment in time?

• How does the website communicate its message? Think about its use of language, color, space, and symbols.

Audience

• Who is the audience for this website?

• What does the message suggest about the audience’s beliefs and values?

• How accurate are these beliefs about the audience?

Document Author

• Who wrote the message?

• What are the writer’s motives for creating this message? How might the writer personally benefit from the audience’s acceptance of this message?

Evidence, Support, and Outcomes

• What facts and specific details does the website use? Are the facts verifiable and believable?

• What emotions does the website use to communicate its message? How is the audience likely to feel when they read this message?

• What ethical or moral values does the website use to communicate its message? What relevant values are not supported by this message?

• What will happen if the audience accepts this message?

• What would happen if everyone in the world accepted this message?

Overall Impression and Conclusions

• What is the overall impression of this message? Summarize the details that you have gathered in your analysis.

• How would you categorize this website —argument, persuasion, or propaganda? Explain your choice.


   May 20, 2013                                  

                                             Training session   "Leadership"

"School for E-Twinning Plus Media Centre Reporters."
Rivne,  May 20, .2013
   
Venue  Rivne specialist school # 15
Number of the trainees 24 young reporters of the school Media Centers
Duration :  3 hours
The trainers: Team 1 Pukas Iryna Dima Havrylevych
                Team 2 Chuprynyuk Tetyana Ivan Lutsyuk
                 Team 3 Levosyuk Olga   Bobylova Sofiia

14.00-14.10
Opening Ceremony. Introducing students-trainers, counselors of 2 teams (yellow, orange, green).
14.10-14.20
Announcing of groups. Team Time.
14.20-14.55
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
Self Esteem + Team Building
Leadership

 (orange) Dima Havrylevych
(yellow) Ivan Lutsyuk
(green) Bobylova Sofiia

15.00-15.35
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
Self Esteem + Team Building
Leadership

(yellow) Ivan Lutsyuk
(green) Bobylova Sofiia
(orange) Dima Havrylevych

15.40-16.15
Coffee brake



16.15 -16.55
Leadership
(Steps for becoming
leaders)
Self Esteem + Team Building
Leadership

(green) Bobylova Sofiia
(orange) Dima Havrylevych
(yellow) Ivan Lutsyuk

16.55-17.00
Competition between teams.



17.00-17.30
Summing up.





«E-Twinning Plus та сучасні методики  вивчення іноземної мови»

Теоретико-практичний семінар з методики використання Інтернет технологій для організації міжнародних проектів з включенням тем глобального виміру.
В рамках проекту Британської ради в Україні "Створення шкільних медіа-центрів E-Twinning Plus."


  Дата 20 травня 2013
  Час 15.00-16.30
 Адреса вул. Остафова, 31 РДГУ,  ауд. № 307 


час
зміст
Презентатори, асистенти
14.30-15.00
Реєстрація учасників, налаштування ноутбуків  учасників для підключення WiFi
Федчук Олександр, експерт з використання  комп’ютерної техніки.
15.00-15.05
Привітання учасників семінару
Ніколайчук Г.І. декан факультету іноземної філології. РДГУ
15.05-15.20
Міжнародні освітні проекти як мотиваційна технологія включення тем глобального виміру при вивченні шкільних предметів.
Connecting Classrooms, BC
Юхимчук Світлана, СпШ № 6 м. Лубни
15.20-15.35
Використання ІТ технологій для навчання в школах США

Ткачук Максим, вчитель англ..мови Біла Криниця
Фіналіст програми освітнього обміну TEA 2012
15.35- 16.00
Змішане навчання ( Blended learning)
для реалізації індивідуального підходу в різнорівневих групах вивчення іноземних мов. Пошук ресурсів. Онлайн ігри для вивчення іноземної мови.
Франчук Олена, CTLT
Ткачук Максим, вчитель англ..мови Біла Криниця


16.00-16.20
Участь  в Вебінарах, перегляд трансляції конференцій, створення власних онлайн ресурсів викладача.
 ( бібліотека Google, блог, відеотека занять, лекції на різних платформах)
Франчук Олена, CTLT

 16.20- 16.30
Підведення підсумків семінару.






Немає коментарів:

Дописати коментар